streda 10. septembra 2014

Vyvoňaná pleť s Baleou

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás rýchly nákup v dm.

Tento rok ma zaujala limitovaná edícia čistiacich obrúskov Balea. Keďže som si ako každá žena nevedela vybrať, tak som musela zobrať obe balenia. :) Ide o limitované edície s vôňou malín a čerešní. Balenie obsahuje 2x25 kusov obrúskov a plastovú krabičku, ktorá obrúsky chráni pred vysychaním.
Cena: 2,99 €

Ďalším produktom, ktorý ma zaujal, je Balea osviežujúci fluid s vitamínovým koktejlom pre všetky typy pleti. Obsahuje vitamín E, provitamín B5 a chráni pokožku pred vysušením. Má sa nanášať ráno a večer na vyčistenú pokožku. Má gélovú konzistenciu a pekne sa vsiakne do pokožky. Výrazným spôsobom vonia po malinách, takže ak niekomu vadia na tvári silné vône tento fluid nebude nič pre neho.
Cena: 3,09 €

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára