štvrtok 19. novembra 2015

Catrice: Camouflage cream&liquid

Catrice Camouflage cream&liquid
Ahojte,
asi iba máloktorá z nás má nádhernú pleť bez nedokonalostí. A pre nás, ktoré toto šťastie nemáme je tu dnešná recenzia.

Značka Catrice prišla pred pár rokmi s krémovým korektorom Camouflage cream. Na začiatok by bolo ešte dobré povedať, že slovo "kamufláž" vyjadruje najvyššiu kryciu schopnosť a takýto korektor by mal byť schopný zakryť napr. tetovanie a pod. Tento krémový korektor som začala pooužívať hneď ako sa dostal do stojanu v drogérii a odvtedy som ho používala takmer denne, keďže mám problém predovšetkým s tmavými a výraznými kruhmi pod očami.

Catrice Camouflage cream&liquid

Môj názor na Catrice Camouflage cream
Túto krémovú verziu mám naozaj dobre otestovanú, používala som ju niekoľko rokov a podarilo sa mi spotrebovať nejaké to balenie. Krycia schpnosť tohto krému je síce dobrá, ale určite by som ho neoznačila za kamufláž. Ja ho mám v odtieni 010 Ivory a keďže som veľká "bledula", prijala by som možno ešte o niečo svetlejší odtieň, ale ani tento nie je žiadna tragédia. Prioritne som krém používala na krytie mojich kruhov. Jeho nevýhodou v tomto prípade je, že napriek zapúdrovaniu zalieza do vrások a zhlúkne sa do jednej linky, ktorá sa síce dá rozmazať, ale znamená to zbytočnú kontrolu naviac.
Množstvo: 3 g

Môj názor na Catrice Liquid Camouflage
Prednedávnom Catrice vyrobila tekutú verziu kamufláže a ja som sa ju tiež rozhodla vyskúšať. Prvé čo mi napadlo bolo, že tento tekutý korektor bude mať v porovnaní s krémovým podstatne nižšiu kryvosť. Opak je však pravdou. Táto tekutá verzia je úžasná a na kruhy pod očami úplne ideálna. Narozdiel od krému sa neukladá do vrásky, nevysušuje a krásne sa rozmazáva. Opäť mám najsvetlejší odtieň 010 Porcellain a znova by som sa neurazila, keby bol v ponuke o niečo svetlejší odtieň. Až pri fotení som postrehla, že tekutá kamufláž na vzduchu výrazne oxiduje, čo je škoda. Napriek tomu sa na pleti dá pekne zapracovať, ale bez oxidácie by to bol bezkonkurenčne najlepší korektor z drogérie. Na výber sú 2 odtiene a odporúčam v drogérii najskôr naniesť na pokožku tester a chvíľu počkať, kým sa farba ustáli. Až následne vybrať ten správny.
Množstvo: 5 ml

Moja ideálna kombinácia:
Catrice Camouflage cream na nedokonalosti pleti + Catrice Liquid Camouflage na kruhy pod očami

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára