pondelok 22. februára 2016

Sally Hansen: Salon gel polish

Ahojte,
po naozaj dlhom testovaní prichádzam s recenziou na sadu gel lakov od Sally Hansen.

Ja som na svojich nechtoch vyskúšala niekoľko odtieňov. Musím ale povedať, že som postup pri lakovaní gel laku tak trochu obišla, pretože som si nechty pred nanesením gel laku ničím nezdrsňovala. Necht som iba odmastila alkoholovým obrúskom. A napriek tomu som nemala problém s výdržou. Manikúra mi s použitím tohto produktu vydržala 2-3 týždne.

Na druhej strane však musím priznať, že sa mi občas stalo, že sa mi po nejakom čase sem tam gel lak odlúpil, alebo mi "odpadol" celý, ale túto chybu pripisujem skôr svojej nešikovnosti pri modelovaní nechtov. Veľmi dôležité je pri lakovaní dávať veľký pozor, aby ste gel lak neaplikovali na nechtovú kožičku okolo nechtového lôžka, pretože práve vtedy môže dochádzať k odlupovaniu laku.

Čo sa týka samotnej aplikácie, tá je veľmi jednoduchá. Mne osobne najdlhšie trvá úprava nechtovej kožičky pred lakovaním. Led-lampa vytvrdzuje nechty veľmi rýchlo. Ja osobne som ale jednu vrstvu nechávala v lampe vytvrdzovať na dve zapnutia lampy (1 minútu). Samotné odstraňovanie gel laku je taktiež hračka. Väčšinou sa na to odporúča alobalová metóda, avšak mne sa osvedčil obyčajný vatový tampón a odlakovač s acetónom. Tampón pridržím na nechte, gel lak zmäkne a potom ho jednoducho podoberiem pomarančovým drievkom a gel lak postupne zlúpnem dolu.


Musím tiež povedať, že gel lak mi nechty spevnil a oproti tomu ako sa mi štiepia a lámu nechty prírodné alebo s obyčajným lakom, sa mi pri gel laku podarilo vypestovať podstatne dlhšie nechty. Pravdou je ale aj to, že keď som si už dlhší čas gel lak neobnovila za nový a mala som už manikúru urobenú 3 týždne a viac, tak sa mi niekedy stalo, že sa mi môj necht odštiepil aj pod gel lakom. Každopádne však na spevnenie lámavých a štiepiacich sa nechtov je to výborná vec-odporúčam!

A teraz už fotky. Všetky tieto odtiene som vyskúšala na svojich nechtoch. Niektoré fotky som však urobila až neskôr, keď už nechty boli naozaj výrazne odrastené, takže môžete vidieť, že toho vydržali naozaj dosť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára