štvrtok 21. augusta 2014

Voňavá domácnosť s Denk mit

Ahojte,
dnes je tu trochu iný článok, ktorý sa netýka ani dekoratívnej kozmetiky a ani starostlivosti o pleť. Keďže som v drogérii dm našla skvelých pomocníkov, rozhodla som sa podeliť sa s Vami o moje skúsenosti. Ide o osviežovače a pohlcovače pachov určené na rôzny účely.



Takmer všetci majitelia umývačiek riadu poznajú obrovský problém, ktorým je práve zápach z umývačky. Na trhu sú rôzne osviežovače do umývačky riadu a ja som vyskúšala práve tento od dm. Produkt jednoducho zavesíte na vrchný kôš s riadom, pričom musíte dbať na to, aby nezabraňoval v otáčaniu polievacieho ramena. Momentálne máme v umývačke už druhý kus a musím povedať, že vonia naozaj príjemne po citrónoch. Vôňa je najintenzívnejšia hlavne po umytí riadu a jedno balenie vystačí na približne 60 umytí. Keď je už tekutiny menej, aj vôňa je menej intenzívna. V balení je 8 ml tekutiny.



Ďalším problémom je zápach z odpadkového koša, ktorý sa znásobuje hlavne v letnom období pri vysokých teplotách. Ale aj na toto nájdete riešenie v dm, ktoré prináša deodorant do odpadkového koša, ktorý neutralizuje zápachy a stará sa o príjemnú sviežosť. Produkt je možné jednoduchým spôsobom nalepiť do priestoru odpadkového koša, či už do skrinky, kde sa nachádza, alebo na jeho uzáver a pôsobí až do piatich týždňov. Pri prvom použití produktu je vôňa naozaj výrazná, ale nevtieravá a príjemná. Postupne, keď si zvyknete ju prestávate cítiť. Balenie obsahuje 3 ml tekutiny.


Priznajte sa, kto rád vysáva? Asi iba málo ľudí. Ale s týmito deo tyčinkami sa vysávanie stane zábavou. V balení je 5 kusov tyčiniek s citrónovou vôňou, pričom jedna vydrží až 6 týždňov. Tyčinku jednoduchým spôsobom vložíte do vrecka vysávača a môžete začať. A musím povedať, že vôňu naozaj cítiť.



Posledná vychytávka je pre mňa novinkou, ktorú som v dm zbadala iba nedávno. Priznám sa, že už nejaký čas som premýšľala nad polhcovačom pachov do chladničky a dm mi splnilo prianie osviežovačom do chladničky. Tento osviežovač je s prírodným extraktom z morských rias, je určený na neutralizovanie pachov v chladničke a zároveň zachováva arómu potravín. Nachádza sa v malom kelímku pripomínajúcom citrón a má gélovú konzistenciu. Možno ste sa niektorí zľakli, že by niekto neznalý, prípadne deti mohli po ňom siahnuť ako po jedle, ale aj táto "nepríjemnosť" je zabezpečená. Výrobok obsahuje veľmi horkú zložku Bitrex, ktorá pomáha predchádzať náhodnému ochutnávaniu výrobku. Balenie obsahuje 40 g gélu a pôsobí po dobu 2 mesiacov.
Cena: 2,59 €

Všetky tieto výrobky nájdete vo vašej obľúbenej dm drogerie markt. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára