streda 30. júla 2014

Boj za krásne mihalnice

Ahojte,
každá žena chce mať krásne husté a dlhé mihalnice. Preto sme ochotné skúšať lacné, ale aj drahé prípravky. Ja som sa na začiatok rozhodla vyskúšať naozaj lacný produkt, ktorý však vôbec nie je na zahodenie.


Ricínový olej sa získava zo semien ricínovníka a má silne hojivé účinky. Používa sa na regeneráciu suchej, citlivej a poškodenej pokožky, ale aj regeneráciu jaziev a liečbu bradavíc.

Tento článok však bude zameraný na použitie ricínového oleja na mihalnice. Tento olej je známy svojou schopnosťou posilňovať a stimulovať rast mihalníc. Je obsahom mnohých značkových regenerátorov mihlaníc. 

Ricínový olej je potrebné nanášať na mihalnice pravidelne každý večer pomocou vatovej tyčinky alebo očisteného hrebienka starej maskary. Množstvo oleja však treba regulovať, aby sa nedostal do očí, čo môže byť nepríjemné. Jeho pravidelné nanášanie na mihalnice dokáže zahustiť a predĺžiť mihalnice, napomáha predchádzať ich lámaniu. Rovnako ako na mihalnice je možné olej naniesť aj na obočie, ktoré dokáže zahustiť.


Moje skúsenosti s ricínovým olejom:
Na začiatku bol pre mňa veľký problém ricínový olej kúpiť. Môžete ho zohnať v lekárni, pretože z neho pripravujú iné liečivá. Prešla som niekoľko lekární, v ktorých mi povedali buď, že ho nemajú, alebo dokonca, že ho nemôžu predávať. Nakoniec sa však podarilo a kúpila som si 20 gramov ricínového oleja a ak si dobre pamätám, tak ma to stálo do 2 eur. Čo sa týka množstva, tak pri používaní iba na mihalnice a obočie toto množstvo vystačí na rok bez problémov. Ja ho pravidelne používam už vyše troch mesiacov. Olej nanášam dôkladne očisteným aplikátorom od maskary.

Olej používam po večernom odlíčení pleti, umytí a hydratácii. Aplikátor namočím do oleja a potom ho dôkladne otriem o hrdlo fľaštičky, aby na ňom nezostalo veľké množstvo oleja. Potom nanesiem na mihalnice a nakoniec na zahustenie obočia pri koreni nosa. Je potrebné ho používať naozaj pravidelne, občasné použitie nemá efekt. Čo sa týka výsledkov, tak najskôr som zmenu spozorovala v oblasti vypadávania mihalníc. Pred používaním ricínového oleja mi pri odličovaní vypadli tak 3-4 mihalnice, potom 1 max. 2, takže veľký rozdiel. Celkovo sú mihalnice viac posilnené. Čo sa týka dĺžky a zahustenia, to úplne posúdiť neviem, pretože keď sa vidíte denne v zrkadle, tak zmeny až tak nepozorujete. Rozdiel však zaznamenala kamarátka, ktorá ma dlhšiu dobu nevidela a bez toho, aby vedela, že niečo na mihalnice používam sa ma spýtala, že čo používam na mihalnice, že ich mám také dlhé. Takže nejaká zmena tam predsa bude. :)

Ak teda chcete vyskúšať niečo na mihalnice a nechcete investovať množstvo peňazí do drahých sér, určite na začiatok vyskúšajte ricínový olej. Za tie peniaze to určite stojí. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára