streda 2. júla 2014

Kozmetická rozlúčka s ... I.


Ahojte,
po dlhšej dobe opäť prinášam spotrebované produkty, ktoré sa mi doma hromadili.



Podarilo sa mi spotrebovať dva sprchové gély Nivea free time s vôňou karamboly. Svieža citrusová vôňa je ako stvorená na leto. Gél je krémový, takže pokožku nevysušuje.



Ďalší sprchový gél v malom 50 ml balení, ktorý bol pribalený k rovnakej toaletke Puma yellow. Ja som túto dvojicu dostala k sviatku a musím sa priznať, že táto vôňa mi celkom nesedí, tak ako v toaletke, tak ani v sprchovom gély.



Osviežujúce telové mlieko od Dermacolu s vôňou vodného melóna bolo naozaj skvelé. Vôňa melónu bola jemne žuvačková, sladkastá, ale pre mňa vyhovujúca. Na obale je uvedená spotreba 6 mesiacov od otvorenia. Ja som ho mala otvorené asi rok a musím povedať, že posledný mesiac už vôňu melónu prebíjala chémia.



Toto bolo moje prvé telové maslo, a preto som sa tak trochu obávala ako sa bude roztierať. Moje obavy však boli zbytočné, pretože sa to roztieralo krásne ako masielko a rýchlo sa vstrebalo do pokožky, ktorá po ňom bola naozaj jemnučká. Čo sa týka vône, nesmiete si pri ňom predstavovať čokoládu, ktorá je na obrázku, pretože maslo vonia ako kakao. Ja som ho používala v zimných mesiacoch na lepšiu hydratáciu. Ďalšiu skvelý produkt od dm drogérie za dobrú cenu, 200 ml za 2,99 €.



Tento šampón s fyto-kofeínom som testovala na moje vypadávajúce vlasy. Nebol zlý, vlasy umyl asi ako každý iný šampón, ale s vypadávaním vlasov si poradiť nedokázal.



Ďalšia Rexona maximum protection v spotrebovaných produktoch. V podstate rovnako ako u predošlej, modrej, by som mohla povedať presne to isté. O niečo lepšia ochrana v porovnaní s inými antiperspirantmi, ale napriek tomu nedokáže úplne zabrániť poteniu.



Micelárna voda od Loréal Paris bola prvou micelárkou, ktorú som vyskúšala. Kupovala som ju v nejakej akcii. Celkom mi vyhovovala, make-up odlíčila bez problémov aj s gélovou očnou linkou. Ako jeden z mála odličovačov som pri tejto micelárke nemala problém s ekzémom na oku.



 Môj obľúbený krém na tvár Nivea aqua effect používam opakovane už niekoľko rokov. Nočný krém je o niečo mastnejší ako denný, čo je normálne. Ale ráno je pleť jemná a zregenerovaná.



Toto je jeden z menej zaujímavých produktov, vatové odličovacie tampóny od ebelin. Toto sú oválne veľké tampóny v balení 40 kusov. Mne jeden tampón vystačí na odlíčenie celej tváre (s výnimkou očí). Sú zo 100 % bavlny, takže k pleti sú naozaj jemné.



 O kúpe tohto krému som uvažovala už dlhšiu dobu, keďže mám problém s praskajúcimi žilkami na tvári. Teraz sa ku mne dostali vzorky, takže som si ho mohla odskúšať. Oba krémy sú príjemné, absolútne bez parfemácie, sú o niečo menej mastné ako rada aqua effect.



Tieto vzorky telového mlieka do sprchy som mala doma už dlhšiu dobu a nechcelo sa mi veľmi do ich testovania. Množstvo v každej vzorke vyšlo presne na jedno sprchovanie a preto celkom neviem povedať, čo si o nich myslieť. Vo všeobecnosti nemám problém s extrémne suchou pokožkou, preto neviem dobre posúdiť, ako dokážu hydratovať. Biela verzia, ktorá je určená pre normálnu pokožku má o niečo sviežejšiu vôňu, modrá verzia pre suchú pokožku má typickú "niveácku" vôňu. Vôňu na pokožke cítiť aj po sprchovaní.


2 komentáre:

  1. To kakaové maslo chcem určite vyskúšať, doposiaľ som skúšala kakaové maslo z avonu, bolo skvelé, pekne pokožku hydratovalo a veľmi dobre sa mi s ním pracovalo, len tiež nevoňalo po čom malo, voňalo to skôr ako arašidy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť