streda 9. júla 2014

dm skaut: Palmolive Naturals Smooth Delight (recenzia)


Ahojte,
po viac ako dvoch týždňoch aktívneho testovania prichádzam s recenziou na výrobok, ktorý som dostala vrámci dm skauta. Otázky sú z listu, ktorý bol priložený.

Používaš výrobky zn. Palmolive?
a. Áno
b. Nie, používam výrobky inej značky

Napriek tomu, že v minulosti som vyskúšala aj sprchové gély tejto značky, v súčasnosti používam inú značku (teda mimo testovania).

Ako hodnotíš vôňu sprchovacieho gélu Palmolive Naturals, Macadamia Oil?
a. Jednoznačne pozitívne
b. Skôr pozitívne
c. Neutrálne
d. Skôr negatívne
e. Rozhodne negatívne

Vôňa je veľmi príjemná, jemne nasladlá pravdepodobne kakaom. Zostáva na pokožke aj po osprchovaní, približne po dvoch hodinách sa sladkosť vytratí, ale zostane jemná vôňa čistoty. Ja vôňu hodnotím skôr pozitívne z toho dôvodu, že preferujem väčšinou ovocné vône. Napriek tomu aj tento sprchový gél vonia veľmi príjemne.

Splnil sprchovací gél tvoje očakávania?
a. Prekonal moje očakávania
b. Splnil moje očakávania
c. Nesplnil moje očakávania

Produkt očakávania splnil v tom zmysle, že umyje ako každý sprchovací gél. Konzistencia je krémovejšia, a preto pokožku nevysušuje. Že by v niečom očakávania prekonal, povedať nemôžem.

Budeš používať sprchovací gél Palmolive Naturals, Macadamia Oil aj naďalej?
a. Áno
b. Nie

Napriek tomu, že tento sprchový gél je veľmi príjemný nemôžem povedať, že ho budem používať ďalej. Som rada, že som ho mohla vyskúšať, ale napriek tomu zostanem u svojich ovocných vôní.

Odporučil/a by si sprchovací gél Palmolive Naturals, Macadamia Oil aj priateľom?
a. Áno
b. Nie

Určite áno. Veď prečo nie? Je príjemný, krémový, vyhovujúca vôňa. Moje odporúčanie je "áno"!


 Jediná chybička krásy sa skrýva v popise produktu. Kým na prednej strane je v anglickom popise uvedený obsah kakaa, v českom aj slovenskom preklade na zadnej strane už ide o kokos. Prekladateľský škriatok zaúradoval. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára