streda 23. júla 2014

Porovnanie micelárnych vôd


Ahojte,
okolo micelárnych vôd už prebehla vlna záujmu. Ja Vám prinášam porovnanie dvoch značiek - L´oréal Paris a Garnier.


Ako prvú som používala micelárnu vodu od L´oréal Paris. Ide o 200 ml balenie a ja som ho kupovala v zľave za 3,99 €. S micelárkou som nemala žiadny problém, odlíčila make-up aj gélové očné linky. Vodeodolný make-up nepoužívam, takže to nemôžem posúdiť. Jeden malý problém však pri tejto micelárke mám. I keď po použití micelárnej vody nie je nevyhnutné ju oplachovať, ja sa napriek tomu ešte po odlíčení umyjem. Pri kontakte s vodou je pleť po odlíčení touto micelárkou akoby slizká a nie každému musí byť tento pocit príjemný.


V prípade micelárnej vody od Garnier ide o 400 ml balenie, teda dvojnásobok. Rovnako ako predchádzajúca odlíči tak make-up, ako aj make-up očí. V tomto prípade sa mi viac páči balenie, oválna fľaša, ružovkastá farba. Pri tejto micelárke však nepociťujem slizký pocit na pleti pri umývaní, čo je ďalšie plus.

Zhrnutie na záver:
Z mojich skúseností by som z týchto dvoch micelárok určite volila Garnier. Pomer cena/množstvo/kvalita je pre mňa podstatne lepší ako v prípade micelárnej vody L´oréal Paris. Rovnako balenie je pre mňa zaujímavejšie a nepociťujem slizký pocit pri umývaní. Takže moja voľba je Garnier. Napriek tomu musím povedať, že obe vody sú príjemné a odličujú rovnako dobre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára