piatok 18. júla 2014

Porovnanie antiperspirantov

Ahojte,
leto je v plnom prúde a prevažná väčšina z nás sa snaží bojovať za naozaj suché podpazušie. Takže dúfam, že aj táto recenzia Vám pomôže sa v drogérii zorientovať a správne si vybrať.


Rexona women Maximum protection (everyday fresh)
Rexonu maximum protection som používala celý rok. Mala som modrú a zelenú verziu. Obe voňali príjemne, nevtieravo, aj keď zo začiatku bola vôňa o niečo výraznejšia. Výrobca uvádza, že táto Rexona by sa mala používať večer pred spaním po sprche, aby účinná látka - TRIsolid pôsobila práve v noci. Nie je však žiadny problém, ak výrobok použijete aj ráno. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že Rexona maximum protection ma chráni tak o 10 % viac ako akýkoľvek iný antiperspirant, ale v naozaj ťažkých chvíľach ma na 100 % ochrániť nedokáže. Čo sa týka balenia, tak produkt sa vysúva otáčaním kolieska v spodnej časti, takže si bez problémov dokážete regulovať, koľko produktu potrebujete. V balení  však vidím jeden veľký problém, ktorým je práve spomínané koliesko. Neviem akým spôsobom sa to môže stať, ale do kolieska sa dostane malá časť produktu, ktorá sa roztopí na tekutinu. Pri naklonení produktu v určitom uhle táto tekutina vyteká cez dierky von a môže znečistiť veci či už v batožine alebo kabelke. Tento problém som mala v prípade aj zelenej aj modrej Rexony maximum protection.




Garnier deodorant neo (fruity flower)
Garnier neo na pultoch drogérií nie je až tak dlho a po spotrebovaní Rexony som sa rozhodla, že ho vyskúšam. Z obalu je ťažko určiť či ide iba o deodorant alebo antiperspirant. Pod názvom neo však výrobca uvádza, že ide o "intensive antiperspirant" a pri popise na druhej strane zas 48-hodinovú intenzívnu ochranu. Musím však konštatovať sklamanie a 48-hodinovú ochranu by som ja osobne zmenila na 48-sekundovú ochranu. Garnier neo pre mňa nemá absolútne žiadny antiperspiračný účinok, pri ktorom sa ani náhodou nedá hovoriť o hodinách. Musím však pochváliť balenie, ktoré mi naozaj príde inovatívne a zaujímavé. Je v obale podobnom krému a samy si môžete vytlačiť, koľko produktu potrebujete. Navyše je balenie veľmi skladné a vhodné na cestovanie. Takže balenie má za mňa veľkú jednotku.


Zhrnutie na záver:
V oboch prípadoch ide o krémové produkty, ktoré sľubujú 48-hodinový antiperspiračný účinok. Z mojich skúseností musím povedať, že Garnier deodorant neo si nekúpim už nikdy a budem rada, ak ho vôbec spotrebujem. Za mňa jedna veľká katastrofa. Takže sa opäť vrátim k Rexone maximum protection, ktorá ma síce nedokáže ochrániť dokonale, ale v porovnaní s Garnierom je proste skvelá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára