streda 26. novembra 2014

Balea: Umývací pomocníci na pleť

Ahoj,
dnes tu mám pre vás recenziu týchto troch produktov od Baley. Už dlhšiu dobu som premýšľala, čo si kúpiť na umývanie pleti a chcela som vyskúšať niečo v nižšej cenovej kategórii. A keďže mám rada značku Balea, voľba bola jasná. Na začiatok musím povedať, že všetky tri výrobky na fotke som už spotrebovala, ale vrátila som sa iba k jednému z nich, takže ak chcete vedieť, ktorý "vyhral", čítajte ďalej. :)


Balea jemný umývací krém s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pleť, 150 ml
Ako prvý som skúšala tento umývací krém. V tom čase som mala ešte prevažne suchú a citlivú pokožku, takže voľba bola jasná. Čo sa týka vône, ide o klasickú vôňu krému. Na pleti je v podstate príjemný, ale... Ale! Aj pri kontakte s vodou sa tento produkt správa stále ako krém, čo znamená, že absolútne nenapení. Obsahuje malé perličky, ktoré sa na prvý pohľad tvária ako pílingové, na pleti však nemajú žiadny efekt. Mimochodom, aj v  jednom z dm journalov boli uvádzané ako pílingové. A teraz ten najväčší problém. Ten nastáva práve vo chvíli, keď chcete krém zmyť z pleti. Musíte sa naozaj dôkladne dotknúť každého miesta, kde sa krém nachádza, pretože prúdom vody resp. "opláchnutím" sa krém nezmyje a ostáva na svojom mieste. Čo sa týka hydratácie pleti, ja som vždy použila po umytí krém, takže si nemyslím, že by to dokázalo nahradiť krém. Takže za mňa má tento produkt NIE.



Balea čistiaca olejová emulzia s olejom z kamélia, 100 ml
Následne som prešla na tento olejový fluid, ktorý patrí k novším výrobkom v sortimente, a preto som ho chcela vyskúšať. Je bez parfemácie, ale ja som tam jemnú vôňu cítila a nebola mi práve príjemná. Fluid má tekutejšiu konzistenciu a pri kontakte s vodou sa ešte viac roztečie, takže som mala pocit, že mi viac tečie po rukách do umývadla, ako si dokážem naniesť na pleť. Napriek svojmu názvu (olejový) nie je pokožka po umytí vôbec mastná. Napriek tomu však aj tomuto produktu musím povedať NIE.



Balea čistiaca pena s extraktom z kašmíru, 100 ml
Ďalšou novšou záležitosťou v sortimente je aj táto pena. A vzhľadom na to, že s predchádzajúcimi dvomi produktami som nebola úplne stotožnená, rozhodla som sa skúšať ďalej. Hneď pri prvom umytí som z nej bola nadšená. Pena je veľmi husto našľahaná, ale pri rozotretí v rukách alebo na pleti veľmi jemnučká a príjemná. Parfemácia je jemná a nevtieravá. Jednoducho sa z pleti zmýva a zanecháva ju naozaj dokonale čistú. Je určená pre každý typ pleti. Popis produktu uvádza, že odstraňuje makeup a nečistoty. Makeup celkom potvrdiť nemôžem, pretože sa pred umytím vždy odličujem. Mám už druhé balenie a som s ňou neskutočne spokojná, takže táto pena určite ÁNO!

1 komentár:

  1. Tá pena vyzerá dobre, inak ten umývací krém ma vždy lákal svojím obalom, dobre, že som si ho nekúpila, nemám rada produkty, ktoré sa nedajú zmyť z pleti.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť