utorok 4. novembra 2014

Novinky Essence a Catrice (jeseň 2014)

Ahojte,
keďže Essence a Catrice prišli prednedávnom do drogérií so svojimi novinkami, bolo načase ich chvíľu testovať a priniesť Vám ich hodnotenie.

Začnem s Essence, keďže jej novinky boli v drogérii skôr.

V ponuke sa objavila nová špirála a jej tvar ma natoľko zaujal, že som ju musela vyskúšať. Vybrala som si však výhodnejšie balenie s polu s linkou v pere, ktorá bola v balení zadarmo, a tak som mohla namiesto jedného produktu vyskúšať hneď dva.



Essence Lash princess volume mascara
Pri novej špirále od Essence ma ako prvý zaujal obal. Pre niekoho gýčový, pre niekoho zaujímavý. Veľmi pekné je prepracovanie s vystúpenými gumovými časťami. Čo sa týka maskary samotnej nezaznamenala som zlepovanie mihalníc, ktoré pôsobia prirodzene a sú jemne zvýraznené. Pre mňa by čierna farba mohla byť o niečo výraznejšia, ale na prirodzené denné líčenie je absolútne vyhovujúca. Čo mi však trochu vadí je rozmazávanie maskary počas dňa. Zaujímavý je tvar "kefky" a každá ju môže používať z tej strany, ktorá jej vyhovuje. Ďalšou z výhod je, že neopadáva pod oči.



Essence eyeliner pen extra longlasting
Táto linka v pere bola k špirále grátis, a preto som sa rozhodla ju vyskúšať. Najskôr je dôležité povedať, že ako u všetkých takýchto pier platí, skladovať ju hrotom nadol, aby produkt stekal do hrotu. Takže v závislosti od toho v akej polohe sa pero nachádza buď kreslí správne, alebo je aplikácia náročnejšia. Samotnej náplne je tam iba 1 ml, čo mi príde veľmi málo, takže neočakávam dlhú výdrž tohto pera. Linka je dostatočne čierna a čo sa týka trvácnosti na viečku, nepovedala by som úplne, že je dlhotrvácna. Síce sa nerozmazáva, ale počas dňa stráca na intenzite.



Essence soo glow! 10 look on teh bright side, 20 bright up your life  

A konečne máme v drogérii dostupné rozjasňovače! A keďže je ich u nás žalostne málo, rozhodla som sa kúpiť si oba odtiene. Keď ich porovnávam, musím povedať, že ten ružový (20 bright up your life) je o niečo prirodzenejší. Čo ma však celkom mrzí je krémová konzistencia, keďže preferujem skôr púdrové produkty. Z krému by sa na pleti mal zmeniť na púdrový, toto však neviem úplne potvrdiť. Pri nanesení je intenzita rozjasňovača naozaj dokonalá, možno pre niekoho až prehnaná. Počas dňa však rozjasňovač stráca na intenzite, a ak ho máte na pleti od rána do večera, tak večer ho už vlastne ani nemáte. Po použití na púder má tendenciu fľakatieť a čím viac ho zapracovávate, tým väčšie fľaky robí. Ale na použitie do vnútorného kútika oka, na rozjasnenie pod obočím a nad hornú peru je skvelý.



Essence lipliner 13 transparent
Keďže rúže používam iba máličko, nie je pre mňa efektívne mať kontúrovacie ceruzky ku každej farbe rúžu. Preto som naozaj ocenila túto kontúrku v transparentnom odtieni. Ide skôr o vosk v ceruzke, ktorý zabezpečí, aby sa rúž alebo lesk neroztekal mimo hranice pier.



Essence longlasting lipstick 11 nude love
Konečne je na trhu rúž v nude odtieni, ktorý sedí aj mne. Všetky nude rúže, ktoré ospevujú blogerky a považujú ich za nude sú pre mňa tmavé, keďže som biela ako stena a mám takmer priesvitnú pleť. Takže ak máte podobný typ pleti a hľadáte nude odtieň rúžu, skúste sa pozrieť po tomto odtieni v stojane Essence.


Na čo som sa ale najviac tešila, boli novinky od Catrice. Keď som ich videla na internetovej stránke http://www.catrice.eu/sk/vyrobky/nove.html, hneď som si vybrala niekoľko vecí, na ktoré som sa chcela v drogérii pozrieť. Moje veľké sklamanie však nastalo vo chvíli, keď som zistila, že zo všetkých noviniek uvedených na stránke je reálne v našich drogériách tak 20 % a všetky ostatné sú určené pre iné krajiny. A tak sa môj veľký nákup Catrice scvrkol iba na dve veci.

Catrice Colour correcting mattifying powder 010 delicate blossom
Tento púder bol pre mňa veľmi zaujímavý práve farbami, ktoré by mali neutralizovať nedokonalosti pleti a vyrovnať farebný tón. Netreba však od neho očakávať kamufláž, ale jemne zjednotiť pleť dokáže. Čo sa týka matujúcej schopnosti, tak mne pleť nedokáže zmatniť a po pár hodinách sa opäť leskne rovnako ako pri all about matt! od Essence. Balenie je rovnaké ako pri all about matt! a na to, že tento púder nemám dlho sa už potlač začína strácať.



Catrice Defining blush 090 Mandy-rine
Najviac som bola nažhavená na lícenky Catrice, keďže ich naozaj milujem, čo si môžete prečítať aj v článku http://lenbbeauty.blogspot.sk/2014/04/catrice-defining-blush.html. Zo štyroch nových odtieňov uvádzaných na stránke Catrice sa u nás predáva iba jeden, čo je veľká škoda. Tento odtieň je matný, naozaj jemne namletý a veľmi dobre pigmentovaný, takže bude treba s ním pracovať opatrne. Na drogérkovú lícenku výborná kvalita.


Pristálo aj Vám niečo z noviniek v košíku?

2 komentáre:

  1. s tym flakatením rozjasnovaca si ma moc nepotesila....som si ho zaobstarala na jeziska tak uvidím teda.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak daj vedieť ako si s ním spokojná

    OdpovedaťOdstrániť