utorok 12. januára 2016

Essence: Limitovaná edícia "try it. love it!"

Ahojte,
Essence od februára 2016 prichádza do drogérií s novou limitkou "try it. love it!". Na nasledujúcich obrázkoch si môžete prezrieť prehľad produktov tejto edície vrátanie cien.







Po ktorý z týchto produktov si pôjdete do drogérie?

2 komentáre:

  1. Od pondelka sa chodím pozerať do DM, bola som už v troch predajniach a nenašla som ani jeden z tých nových rúžov, a to ich malo byť oveľa viac ako ich tu máš ty, takže som sklamaná, buď túto kolekciu vôbec nemali, alebo som našla len pár produktov ale rúže žiadne. Škoda, a tie nové matné odtiene som si robila zálusk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som na tom rovnako, do dmka chodím častejšie ako na klavír a stále nikde nič...už ma to prestáva baviť :/

      Odstrániť