nedeľa 31. januára 2016

Makeup Revolution London: Výpredajové úlovky


Ahojte,
dnes mám pre Vás ďalší nákupový článok. Tentokrát z veľkých výpredajov Makeup Revolution London zo stránky www.makeuprevolutionstore.com. Musím podotknúť, že ceny výpredajových výrobkov boli naozaj prijateľné a bolo z čoho vyberať. Vzhľadom na moju viac než bohatú zbierku dekoratívnej kozmetiky som sa uskromnila iba na tieto dva produkty.


Makeup Revolution London Pro Illuminate


Prvým produktom je rozjasňovač Pro Illuminate, ktorý ale nie je z výpredajov, ale z bežného sortimentu značky. Síce ho ešte nemám dokonale odskúšaný, ale z prvých dojmov môžem povedať, že rozjasňovač je výborne pigmentovaný a na pleti vyzerá veľmi prirodzene. Neobsahuje žiadne veľké trblietky. Takže zatiaľ to vyzerá byť budúci veľký miláčik. Okrem toho je balenie obrovské a aj množstevne je produktu viac než dosť.
Množstvo: 15 g
Cena: 4 £



Makeup Revolution London Awesome Metals Eye Foils Rose Gold
A teraz už výpredajový kúsok. Sú ním tieto očné tieňe v odtieni Rose Gold. Balenie obsahuje krémové očné tieňe, fixačné kvapky a dosku na miešanie tieňov s kvapkami. Čo sa týka použitia, tak jedna kvapka fixátoru sa má rozmiešať s očnými tieňmi a následne prstom naniesť na očné viečko. Tiene sú krásne pigmentované a aj bez použitia fixátoru majú vysoký kovový lesk. V tomto prípade si však myslím, že som trochu urobila krok vedľa, pretože ja a krémové produkty nie sme veľký kamaráti. Každopádne produkt nebudem haniť pred vyskúšaním.
Množstvo: 1,5 g
Cena: 2 £

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára