nedeľa 17. apríla 2016

dm skaut: Lenor UNSTOPPABLES fresh


Ahojte,
opäť som sa po nejakom čase stala dm skautom. Čo sa týka tohto výrobku, tak ma to naozaj potešilo, pretože už keď som sa do skauta prihlasovala, tak som dúfala, že budem mať možnosť ho vyskúšať.

Ide o novinku značky Lenor-aviváž vo forme perličiek, ktoré sa pridávajú priamo do bubna práčky. Aviváž sľubuje dlhotrvajúcu vôňu prádla a dávkovanie závisí len od Vás. V ponuke sú tri vône. Veľmi šikovne je vymyslené aj balenie, pretože pri stlačenení nádoby sa cez vrchnák uvoľní vôňa, takže si môžete jednoducho vybrať vôňu, ktorá Vám vyhovuje.

Naozaj ma teší, že môžem túto formu aviváže vyskúšať, pretože sa musím priznať, že sama by som si ju určite nekúpila. Dôvodom je vysoká cena v porovnaní s klasickými tekutými formami aviváže.

Množstvo: 275 g
Cena: 7,29 €

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára