nedeľa 24. apríla 2016

Nákup (apríl 2016)

Ahojte,
keďže som potrebovala doplniť nejaké veci, ktoré mi doma dochádzajú, tak som zavítala do môjho obľúbeného dmka a takto dopadol môj nákup.

Najskôr začnem vecami, ktoré mi došli/dochádzajú. Dove Maximum protection som si kúpila na vyskúšanie ako náhradu za Rexonu. Predtým som mala verziu s granátovým jablkom a musím povedať, že čo sa týka vône, tak mi je Dove príjemnejší ako Rexona. Z hľadiska účinnosti sú obe značky provnateľné. Ďalšími nevyhnutnosťami je umývacia pena a pleťový píling od Baley. Píling mám už druhé balenie a vyhovuje mi jednak vôňou, ale aj veľkosťou pílingových zrniečok. Umývaciu penu od Baley používam už veľmi dlho a je pre mňa top. Nemám preto potrebu hľadať niečo iné. Tentokrát som však v regáli s mojou obľúbenou penou spozorovala zmenu. Pena má iný dizajn a okrem toho je na obale uvedené, že je určená pre normálnu a zmiešanú pleť, čo ma samozrejme veľmi potešilo. Doma som porovnala zloženie, ktoré je totožné, až na jednu zložku, ktorú naviac obsahuje táto nová verzia, takže som zvedavá na jej účinky.

A teraz sa dostávam k veciam, ktoré som skutočne nepotrebovala, ale ani neviem ako a skončili v košíku. Antibakteriálny gél na ruky s jablkovou vôňou som tam predsa nemohla nechať. A obzvlášť v takomto zaujímavom balení. Púdrový rozjasňovač od Catrice som tam rovnako nemohla nechať, keďže ešte stále je rozjasňovačov v našich drogériách žalostne málo. Zatiaľ ho nemám dokonale vyskúšaný, ale zatiaľ sa mi zdá, že po nanesení je dosť výrazný, ale s výdržou na tom nie je najlepšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára