piatok 1. apríla 2016

Revlon: Colorstay makeup


Ahojte,
dnes Vám prinášam ďalšiu recenziu. Tentokrát na make-up od Revlonu, čo bola pre mňa prvá osobná skúsenosť s touto značkou. Na tento produkt som počula mnoho chvály na YouTube, a tak som ho samozrejme musela vyskúšať.

Na Slovensku túto značku zoženiete vo Fann parfumérii, prípadne na internetových stránkach. Colorstay sa vyrába v dvoch verziách - pre normálnu a suchú pleť a tiež pre zmiešanú a mastnú pleť. Taktiež si viete vybrať z dvoch podtónov - ružový alebo žltý. Takže čo sa týka výberu, musím Revlon naozaj pochváliť. Rovnako chválim, že si vieme vybrať aj my "bledulky". Ja konkrétne som zvolila verziu pre zmiešanú a mastnú pleť v odtieni so žltým podtónom 150 Buff.

Balenie:
Balenie pozostáva s klasického skleného flakónu a uzáveru. Z môjho pohľadu veľmi nešťastné riešenie. Pumpička by výrazne uľahčila prácu. Prípadne širšie hrdlo, aby sa dnu dalo dostať nejakým štetcom. Tento spôsob je absolútne nepraktický, nedokážem odhadnúť množstvo, ktoré z fľaštičky vylejem. Väčšinou sa mi podarí produktu vyliať viac ako skutočne potrebujem, a tak zbytočne vyhadzujem veľké množstvo, čo je škoda. Ak sa nemýlim, tak som už niekde videla/počula informáciu, že Revlon už začal vyrábať tento makeup s pumpičkou, čo je oveľa lepšie.


A teraz k samotnému makeupu. Musím povedať, že po tých všetkých recenziách som od neho mala veľké očakávania a musím povedať, že po nejakom čase čo ho už testujem, sa tieto moje veľké očakávania až tak úplne nenaplnili. Keďže mám zmiešanú pleť, ktorá sa mi počas dňa výraznejšie mastí v oblastí T-zóny, tak som na základe ohlasov dúfala, že tento makeup bude niečo zázračné, čo mi moju pleť udrží pod kontrolou. Musím ale povedať, že to tak úplne nie je. Cca. v polke dňa mám predovšetkým T-zónu už dosť mastnú, takže je potrebné odsať mastnotu a znovu prepúdrovať. Potom je makeup opäť v poriadku a môžem fungovať ďalej. Na druhej strane musím uznať, že je to o niečo lepšie ako bežné makeupy, je vidieť aj cítiť na pleti, že makeup sa snaží držať mastnú pleť pod kontrolou, ale na mojej pleti to proste nezvláda. Ešte dodám, že napriek tomu, že je určený na zmiešanú a mastnú pleť je veľmi príjemný a pleť nevysušuje. Má stredné krytie, čo mne úplne postačuje. Skúšala som ho nanášať štetcom aj beauty blendrom, ale v konečnom vzhľade ani vo výdrži následne nevidím rozdiel.

(zapracovanie do pleti)
Cena:
Cena samozrejme závisí od toho, kde ho kúpite. Ja som ho kúpila v kamennej predajni Fann parfumérie za 12,30 €. Určite sa dajú kúpiť aj lacnejšie makeupy, ale zase nie je to žiadny extrém, takže ak chcete niečo lepšie, ale nie až také drahé ako high-end, tak vyskúšajte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára