utorok 10. júna 2014

EOS balzam na pery


Ahojte,
balzamy EOS patria k jedným z najznámejších balzamov na pery. Boli a budú veľakrát prepierané na rôznych blogoch a youtube kanáloch, kde sa názory na ne rôznia. Preto som sa rozhodla vyskúšať túto značku aj ja, napriek tomu, že balzamy na pery u mňa nepatria práve k spotrebnému tovaru.

EOS - "Evolution of smooth" je 100 % prírodný a 95 % organický produkt s upokojujúcimi účinkami, vitamínom E, bambuckým maslom a jojobovým olejom. Obal je veľmi milý a praktický, pretože balzam nie je možné nalomiť, odrieť, ako sa to stáva u tyčinkových balzamov.



Ja som sa rozhodla si objednať rovno dva kvôli poštovnému. Keďže mám rada ovocné vône a príchute, objednala som strawberry sorbet a summer fruit. Objednávala som ich cez facebookový profil https://www.facebook.com/monika.predava.7?fref=ts. Každý EOS stojí 5 € + 1 € poštovné. Dodacia lehota trvala niečo cez 1 týždeň. Objednávka prišla v poriadku v bublinkovej obálke, čo ma však prekvapilo, balzamy neboli nijako zabalené. Prišli tak ako ich vidíte na obrázkoch, takže predtým ich mohol ktokoľvek otvárať, čo ma trochu naštvalo, napriek tomu, že na nich neboli vidieť žiadny odtlačky, ani nič podobné. Najväčším problémom pre mňa bolo, ako zistiť či ide o originály alebo fejky, ktorých je taktiež plný internet. Pokiaľ ich máte prvýkrát a dva totožné (buď dva originály, alebo dva fejky), tak je to takmer nemožné. Hľadala som rôzne znaky, avšak ani pri jednom som si nebola celkom istá. V tomto prípade však ide o originály, čomu nasvedčovali mnohé znaky, ale najmä to, že fejky výrazne páchnu po plaste. Dizajn je naozaj veľmi zaujímavý a praktický. Keď takýto balzam vytiahnete na verejnosti, určite ihneď zaujmete. Vôňa je príjemná, ovocná, ale osobne som čakala, že bude o niečo výraznejšia. Vypuklý tvar zabezpečí, že aplikácia je praktická. Čo sa týka výživy pier, myslím, že na bežné pery bude stačiť ako bežný balzam, ak však trpíte na suché pery, budete potrebovať niečo mastnejšie. Prekvapením pre mňa bola chuť, ktorá je jemne sladkastá. 

EOSy samozrejme môžete objednať z iných stránok, alebo predajcov. Treba sa len poobzerať na internete a vyhľadať tú najvýhodnejšiu ponuku. Nevýhodou je, že nie sú bežne dostupné v našich drogériách.

Zaujali aj Vás tieto balzamy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára