utorok 8. apríla 2014

Kozmetická rozlúčka s ...

Môj prvý článok. A áno, už aj ja. :) A hneď spotrebované produkty, ktoré som zbierala veľmi dlho, kým vznikol tento článok, pretože moja rýchlosť v spotrebovávaní je skôr nerýchlosť.

Začnem vlasovou kozmetikou. Podarilo sa mi spotrebovať dva šampóny a jeden balzam a aj to za veľmi dlhú dobu. Najskôr to bola kombinácia od Baley, šampón + balzam z rady Oil repair. Skvelé na vlasovej kozmetike od Baley je, že neobsahuje silikóny, veľké plus. Táto rada je zameraná na poškodené vlasy a obsahuje arganový olej. Okrem toho rada sľubuje redukovanie lámavosti a vypadávania vlasov až o 80 %. Cena je typická pre Baleu, čiže produkty sú naozaj dostupné pre všetkých. A teraz moje hodnotenie. Žiadna tragédia, ale ani žiadny zázrak. Šampón bez problémov umyje vlasy, nijak nezaťažuje, nerobí žiadne iné problémy, ale na druhej strane ani nespĺňa čo sľubuje, to znamená v mojom prípade žiadna zmena čo sa týka vypadávania vlasov, lámavosť až tak nedokážem posúdiť. Balzam taktiež žiadny zázrak. Vlasy síce nezaťaží, ale nejako extrémne ani nehydratuje. Proste klasika, ktorá neurazí, ani nenadchne.




Dixi žihľavový šampón som začala používať na doporučenie kaderníčky proti vypadávaniu vlasov. Obsahuje prírodný žihľavový extrakt a má kondiciačný účinok. Bez použitia balzamu alebo kondicionéra by však boli vlasy dosť tvrdé a nepoddajné. Taktiež v mojom prípade proti vypadávaniu sa žiadny zázrak nekonal. Čo ma však prekvapilo, tak podľa zloženia neobsahuje silikóny a taktiež vlasy dôkladne umyje.



Balea Power volume haarspray som si kupovala v mini 100 ml balení na dovolenku. A vydržal mi až doteraz. Podľa ingrediencií uvedených na obale neobsahuje silikóny, príjemne vonia a musím povedať, že po tomto laku vo vlasoch nezostáva bordel ako po iných.



Sprchový gél od Manufaktury s vôňou divokej čerešne bol hmmmmmmmmmmmmmmmmmm, mňam mňam. Naozaj voňal krásne ako čerešne, ovocná sladká vôňa. Nevýhodou však je uzáver a jeho použitie pri sprchovaní, vždy vylejete trochu viac gélu ako by ste chceli. Musím povedať, že tento gél nijako nevysušuje pokožku.



Rexona maximum protection bol produkt, na ktorý som bola veľmi zvedavá. Príjemne vonia, zo začiatku je vôňa možno silnejšia, ale potom, keď sa s ňou človek oboznámi, tak ju už nevníma. Čo sa týka účinnosti, tak neviem. Pre mňa žiadny zázrak. Možno dokáže ochrániť v mojom prípade cca. o 10 % viac ako nejaký iný antiperspirant, ale úplne poteniu nedokáže zabrániť. Cena je v tomto prípade vyšša (cca. cez 5 euro).



Značka ELMEX patrí medzi najkvalitnejšie v starostlivosti o chrup. Ich pasty sú naozaj veľmi kvalitné. Ja používam konkrétne tento oranžový Caries protection s aminfluoridom. Cena týchto pást je však vyššia, čiže cena zodpovedá kvalite.



A teraz môj obľúbenec, Nivea aqua effect zvláčňujúci denný krém. Rada aqua effect je naozaj vydarená. Tento krém je konkrétne určený na normálnu až zmiešanú pleť a je naozaj skvelý a dokonale hydratuje.



Das Gesunde Plus Augen Kapseln je vitamínový doplnok určený na posilnenie zraku. Okrem luteínu obsahuje aj iné látky. Musím sa priznať, že som ich nebrala pravidelne, ale iba občas a preto neviem posúdiť účinok.


A nakoniec Kremík Aktiv na doporučenie kožnej lekárky proti vypadávaniu vlasov. Obsahuje taktiež biotín a kyselinu hyalurónovú. Užívajú sa 1 - 2 tablety denne. Ja sa snažím užívať dve, takže 30 kusové balenie som vypotrebovala asi za dva týždne. A preto ani nemôžem ešte celkom hodnotiť, dva týždne je veľmi krátky čas na zaznamenanie zmien. Problém však je, že tento produkt sa veľmi ťažko zháňa, vo väčšine lekární ho buď nemajú, alebo ho majú vypredaný.



Tak, na prvý článok je toho už až až. :) Dúfam, že som nikoho neunudila k smrti a budem pokračovať snáď ďalej. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára