pondelok 28. apríla 2014

Essence: Limitovaná edícia Cookies & Cream

V apríli Essence prišla s novou limitovanou edíciou s názvom "Cookies & Cream". Vyzerá naozaj "koláčikovo" a všetky produkty nájdete na http://www.essence.eu/sk/trendy-edicie/cookies-cream/. Musím sa priznať, že mňa celkom zaujala, ale vzhľadom na moje zásoby dekoratívnej kozmetiky som si zakázala čokoľvek kupovať, a preto mám z tejto limitky len jeden produkt. V drogérii som vyskúšala testre na očné tiene a lícenku, a musím povedať, že sú naozaj skvelo pigmentované.

A čo som si kúpila ja?

Essence Cookies & Cream, shimmer pearls, 3,69 €




Rozjasňovačov je v našich drogériách všeobecne nedostatok. Preto, keď Essence prišla s limitkou, v ktorej sú tieto rozjasňujúce perly, moje rozhodnutie bolo jasné. Perly samotné majú niekoľko farieb a v kombinácii s pleťou vytvoria jemný a prirodzený lesk. Ja ich používam nad lícenku, na stred hornej pery, pod obočie a na stred nosa. Dajú sa však použiť aj na telo. Vec, ktorá ma fakt prekvapila, že po otvorení perly voňajú sladkasto ako koláčiky. To by som od produktu tohto typu nečakala. Perly nie sú zlisované tvrdo, takže prášok sa bez problémov naberá na štetec.

Problém však nastáva v momente, keď si ich chcete kúpiť. Napriek tomu, že Essence mala ohlasy na pripravovanú limitku, z ktorých bolo zrejmé, že zákazníci budú najviac kupovať práve tento produkt, firma nijako nereagovala. Chápem, že sa jedná o limitovanú edíciu a aj počet produktov má svoje obmedzenie, ale pokiaľ firma má takúto odozvu mohla by na ňu patrične reagovať a zabezpečiť viac kusov. Moja cesta k týmto perlám bola taktiež zložitá a bola som šťastná-prešťastná, keď som sa k nim dostala, keďže v okienku chýbajú ako prvé.

A čo máte z tejto limitky Vy? Podarilo sa Vám zohnať rozjasňujúce perly?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára