streda 9. apríla 2014

Ovocné potešenie od Baley


Je tu niečo pre milovníkov ovocných vôní, ku ktorým sa radím aj ja. Balea opäť pripravila niečo nové a ťažko vybrať, čo je lepšie a čo vonia krajšie. Určite už poznáte sprchové gély od Baley, takže nemusím pripomínať, že 300 ml stojí 99 centov. Takže pomer cena/kvalita, ale hlavne tá vôňa, nemá chybu.

Mojou ďalšou láskou je krémový sprchový gél s jahodovou vôňou. A to sa neradím medzi závislákov na jahodových vôňach. Napriek tomu musím uznať, že ide o nádhernú sladkú jahôdkovú vôňu, ku ktorej sa oplatí určite aspoň privoňať, keď pôjdete okolo regála so sprchovými gélmi. V mojom prípade a pri mojej závislosti na ovocných vôňach však musel byť aj tento sprchový gél môj. S rovnakou vôňou jahôd nájdete aj krémové tekuté mydlo 500 ml za 1,39 € a krém na ruky s pumpičkou 300 ml taktiež za skvelú cenu.



Melon tango je typická letná vôňa vodného melóna. Niekedy je škoda, že ide iba o limitované edície, pretože sú skvelé. Mne sa podarilo zohnať sprchový gél a telové mlieko. Telové mlieko vonia podobne ako telové mlieko Aroma Ritual s vôňou vodného melóna od Dermacolu, avšak v porovnaní s ním vonia telové mliečko od Baley menej chemicky. Mlieko je ľahšej konzistencie, hydratácia je postačujúca pre normálnu pokožku, cena 1,69 € za 200 ml.



A čo Vy? Už ste vyskúšali, alebo sa chystáte vyskúšať niektorého z týchto ovocníčkov?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára